Η Starbucks έγινε (16/9) ο επίσημος συνεργάτης καφέ των Αγώνων, καθιστώντας την τον τέταρτο ιδρυτικό εταίρο μαζί με την αυτοκινητοβιομηχανία Honda, την εταιρεία μέσων ενημέρωσης και τεχνολογίας Comcast και την Delta Air Lines.
«Οι άνθρωποι τώρα συνειδητοποιούν ότι αυτή θα είναι η μεγαλύτερη αθλητική εκδήλωση στην ιστορία του κόσμου», δήλωσε στο Reuters ο Τζον Σλούσερ, πρώην στέλεχος-για 26 χρόνια- της Nike και νυν διευθύνοντα σύμβουλο της U.S. Olympic and Paralympic Properties (USOPP), η οποία έχει αναλάβει το μάρκετινγκ και την πώληση εμπορικών περιουσιακών στοιχείων για τους Αγώνες του 2028 και τα δικαιώματα της Team USA έως το 2028.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες LA28 έθεσαν ως στόχο την υπογραφή νέων συμφωνιών ύψους 800 εκατομμυρίων έως 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων το 2025, οι οποίες θα ανεβάσουν τα συνολικά έσοδα από χορηγίες σε περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ο Σλούσερ δήλωσε βέβαιος ότι οι Αγώνες θα πετύχουν ή θα ξεπεράσουν τον συνολικό στόχο χορηγίας των 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι να φτάσει η Ολυμπιακή φλόγα στη Νότια Καλιφόρνια σε λιγότερο από τρία χρόνια.
Οι Αγώνες του Παρισιού πέρυσι είχαν έσοδα από εγχώριες χορηγίες άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ οι Αγώνες του Τόκιο του 2020, που φιλοξενήθηκαν το 2021 λόγω της πανδημίας Covid-19, έσπασαν όλα τα ρεκόρ για συμφωνίες εγχώριας χορηγίας με έσοδα άνω των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι διοργανωτές των Αγώνων του 2028 δήλωσαν σήμερα (17/9) ότι τα εισιτήρια και τα πακέτα φιλοξενίας για τους Αγώνες του Λος Άντζελες θα κυκλοφορήσουν από το 2026. Οι εγγραφές για εισιτήρια θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο στο la28.org.
Τα μεμονωμένα εισιτήρια τόσο για τους Ολυμπιακούς όσο και για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες θα ξεκινούν από 28 δολάρια.
Οι ιδιωτικά χρηματοδοτούμενοι Αγώνες του Λος Άντζελες έχουν προϋπολογισμό περίπου 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, υποστηριζόμενοι από έσοδα από εταιρικές συνεργασίες, φιλοξενία, έκδοση εισιτηρίων και σημαντική συνεισφορά από τη ΔΟΕ.