Η ΑΕΚ απέκτησε την Φέρμο - www.ertsports.gr

Η ΑΕΚ απέκτησε την Φέρμο

Την πρώτη μεταγραφή της γυναικείας ομάδας χάντμπολ ενόψει της νέας σεζόν γνωστοποίησε σήμερα (22/6) η ΑΕΚ. Ο λόγος για τη Βραζιλιάνα αριστερή εξτρέμ, Ταΐς Φέρμο, η οποία την τελευταία διετία φόρεσε τη φανέλα της ισπανικής Σαν Χοσέ Ομπρέρο.

Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας των δύο πλευρών, η 30χρονη αθλήτρια δήλωσε στην ιστοσελίδα της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ: «Είμαι πολύ χαρούμενη, αλλά και αγχωμένη την ίδια ώρα. Μία διαφορετική χώρα, μία άλλη κουλτούρα, σου δημιουργεί μια νευρικότητα, αλλά θέλω να πετύχω με την ομάδα και είμαι σίγουρη πως μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας».

Υπενθυμίζεται ότι στην ΑΕΚ έχουν ανανεώσει ενόψει της νέας σεζόν οι Αντρέζα Παϊζίνιο, Εντουάρντα Μπαβαρέσκο, Μονίκ Ενρίκε, Κριστιάνε Γκόμες, Μπρούνα Γκονσάλβες και Ευγενία Σαμολαδά.

Η ανακοίνωση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ για την Ταΐς Φέρμο:

«Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με την Ταΐς Φέρμο. Η Φέρμο είναι γεννημένη στις 11 Ιουνίου 1996 και θα ενισχύσει το τμήμα Χάντμπολ Γυναικών του Συλλόγου μας.

Η 30χρονη αριστερή εξτρέμ, ύψους 1,74 μ., αγωνίστηκε από το 2015 έως το 2021 στη Handebol Cascavel στη Βραζιλία. Τις επόμενες δύο σεζόν φόρεσε τη φανέλα της CB Porrino, ενώ το 2024 μετακινήθηκε στη San Jose Obrero, στην οποία αγωνιζόταν μέχρι πρότινος. Με την ισπανική ομάδα έφτασε μέχρι τα ημιτελικά της Iberdrola Warriors League, ενώ ήταν φιναλίστ και στη Gold League. Η Φέρμο είναι μέλος της Εθνικής Βραζιλίας, με την οποία έχει κατακτήσει δύο φορές το Πρωτάθλημα Λατινικής Αμερικής, έχει πάρει την 6η θέση στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ισπανίας, ενώ συμμετείχε και στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024.

Ταΐς, καλώς ήρθες στην οικογένεια της ΑΕΚ!».

ΑΒ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ