Την πρώτη μεταγραφή της γυναικείας ομάδας χάντμπολ ενόψει της νέας σεζόν γνωστοποίησε σήμερα (22/6) η ΑΕΚ. Ο λόγος για τη Βραζιλιάνα αριστερή εξτρέμ, Ταΐς Φέρμο, η οποία την τελευταία διετία φόρεσε τη φανέλα της ισπανικής Σαν Χοσέ Ομπρέρο.
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 0