Ο Άρης πραγματοποίησε την πρώτη του μεταγραφική κίνηση για την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς ήρθε σε συμφωνία με τον κεντρικό αμυντικό Τομ Ντέλε Μπασίρου, όπως μετέδωσε στον αέρα της ΕΡΑ ΣΠΟΡ και στην εκπομπή "3-5-2" ο Τάσος Πακλατζής.
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 0