Η πρώτη κίνηση του Άρη στο μεταγραφικό παζάρι του καλοκαιριού είναι γεγονός, με τους “κίτρινους” έρχονται σε συμφωνία με τον στόπερ Τομ Ντέλε Μπασίρου.
Πρόκειται για 26χρονο Νιγηριανό στόπερ, ο οποίος ανήκει στη Γουότφορντ και την περσινή σεζόν αγωνίστηκε ως δανεικός στην τουρκική Γκεντσλέρμπιρλιγκι, μετρώντας 30 συμμετοχές, όπως μετέφερε ο Τάσος Πακλατζής συνομιλώντας στον αέρα της ΕΡΑ ΣΠΟΡ με τον Γιάννη Σαντοριναίο.
Επιτακτική έκρινε ο ρεπόρτερ των “κιτρίνων” την ανάγκη για ενίσχυση στο κέντρο της άμυνας, καθώς στο ρόστερ έχει μείνει μόλις ένας στόπερ.
ΔΛ
AP Photo