Τις λύσεις που θα βελτιώσει την W13 ψάχνει η γερμανική ομάδα.
Αδιαμφησβήτητα, το 2022 έχει μετατραπεί στην πιο δύσκολη σεζόν των τελευταίων ετών για τη Μερσέντες. Οι Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ έχουν φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα μέχρι στιγμής, την 3η θέση, στα Γκραν Πρι Μπαχρέιν και Αυστραλίας αντίστοιχα.
Ο επικεφαλής μηχανολογίας στην πίστα, Άντριου Σόβλιν, εστιάζει στις κινήσεις που πρέπει να γίνουν, ώστε η Μερσέντες να ξαναβρεί τη χαμένη αίγλη της και να επιστρέψει στην πρώτη θέση του βάθρου.
«Δεν μπορούμε να τρέξουμε το μονοθέσιο όπως είχαμε σχεδιάσει. Αναγκαζόμαστε να έχουμε αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος και λόγω αυτού έχουμε πολύ χειρότερη απόδοση. Πρέπει να βρούμε μία αεροδυναμική λύση όπου θα κάνει το πρόβλημα του porpoising που αντιμετωπίζουμε, να εξαφανιστεί. Πρέπει να μείνουμε ρεαλιστές, πιστεύουμε πως θα κάνουμε βήματα προς τα εμπρός αλλά δεν μπορεί να υπάρξει μία μεγάλη αλλαγή που θα εξαφανίσει τα προβλήματά μας. Βλέπουμε όμως ενθαρρυντικά σημάδια. Σύντομα θα φέρουμε νέες λύσεις στο μονοθέσιό μας, μπορεί ακόμα και στο Μαϊάμι και ευελπιστούμε να δούμε πρόοδο».