Ανανέωσε στην ΑΕΚ ο Κουκουλάς - www.ertsports.gr

Ανανέωσε στην ΑΕΚ ο Κουκουλάς

Ο Αλέξανδρος Κουκουλάς θα ενισχύσει και τη νέα σεζόν την ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ, καθώς η Ένωση ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον διεθνή αριστερό ίντερ.

Ο 23χρονος άσος εντάχθηκε το καλοκαίρι του 2024 στο δυναμικό του «Δικεφάλου», προερχόμενος από τον Ιωνικό Νέας Φιλαδελφείας, και βοήθησε τους «κιτρινόμαυρους» να κατακτήσουν το Κύπελλο της σεζόν 2024-25 και να φτάσουν την ίδια αγωνιστική περίοδο στους τελικούς του European Cup.
 
Μετά την επισημοποίηση της παραμονής του στην ΑΕΚ, ο Κουκουλάς δήλωσε στην ιστοσελίδα του συλλόγου: «Είναι μεγάλη μου χαρά που παραμένω στην ΑΕΚ για 3η συνεχόμενη χρονιά. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου και τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που έχει δείξει στο πρόσωπο μου. Όλοι γνωρίζουμε ότι πέρασε μια δύσκολη και απαιτητική σεζόν με πολλές αλλαγές, όμως οι συμπαίκτες μου και εγώ θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να κερδίσει η ΑΕΚ τίτλους, σε συνδυασμό με την πάντα δυναμική παρουσία των φίλων της ομάδας μας».
 
Υπενθυμίζεται ότι, εκτός του Κουκουλά, έχουν ανανεώσει στην ΑΕΚ ενόψει της νέας σεζόν οι “RJ” Ματέους (έως το 2028) και Γκιγιέρμε Τοριάνι (έως το 2028), ενώ έχουν αποκτηθεί οι Κώστας Κοτανίδης (έως το 2028), Γκιγιέρμε Λινάρες, Κάρλος Οκάνια Μάτας, Πατρίσιο Σικολά και Τζάνος Μπατής.
 
Η ανακοίνωση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ για τον Κουκουλά:
 
“Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Αλέξανδρο Κουκουλά. Ο 23χρονος αθλητής θα ενισχύσει και τη νέα σεζόν το τμήμα του Χάντμπολ Ανδρών του Συλλόγου. Ο διεθνής αριστερός ίντερ βρίσκεται στην ομάδα μας από το 2024 και έχει κατακτήσει με τον δικέφαλο στο στήθος, ένα Κύπελλο Ελλάδας, ενώ έχει συνεισφέρει τα μέγιστα, ώστε να φθάσει η «Ένωση» μέχρι τον τελικό του EHF European Cup τη σεζόν 2024/25. Αλέξανδρε, ΜΑΖΙ και τη νέα σεζόν!”

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ