Με τετραετή αποκλεισμό τιμωρήθηκε η νικήτρια του Wimbledon 2023 - www.ertsports.gr

Με τετραετή αποκλεισμό τιμωρήθηκε η νικήτρια του Wimbledon 2023

Τον τετραετή αποκλεισμό της νικήτριας του Wimbledon 2023, Μαρκέτα Βοντρούσοβα, αποφάσισε ανεξάρτητο δικαστήριο ακολουθώντας τον κανονισμό τoυ Διεθνούς Οργανισμού Ακεραιότητας του Τένις (ITIA).

H 26άχρονη Τσέχα τενίστρια είχε αρνηθεί να δώσει δείγμα σε απροειδοποίητο έλεγχο αντι-ντόπινγκ εκτός αγώνων στο σπίτι της, στις 3 Δεκεμβρίου 2025. Η Τσέχα τενίστρια είχε δηλώσει ότι φοβόταν για την ασφάλειά της όταν ο υπεύθυνος τηλεφώνησε και είπε ότι δεν ακολουθήθηκε το “πρωτόκολλο”.

Με ανάρτησή της, η Βοντρούσοβα είχε υποστηρίξει πως αντιμετωπίζει προβλήματα ψυχικής υγείας. Το δικαστήριο στην απόφασή του ανέφερε πως η Τσέχα «δεν παρείχε καμία πειστική δικαιολογία» για την άρνησή της σε τεστ.

Η Βοντρούσοβα, είχε γίνει η πρώτη παίκτρια χωρίς κατάταξη που κέρδισε τον τίτλο του απλού του Wimbledon το 2023. Ο αποκλεισμός της Βοντρούσοβα θα λήξει στις 21 Ιουνίου 2030.

ΑΒ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ