Για την κατάκτηση του 11ου συνεχόμενου πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό, τη νοοτροπία νικητή που χαρακτηρίζει τον σύλλογο, αλλά και την πρόκληση του Final Four του Champions League στη Μάλτα μίλησε ο αρχηγός των «ερυθρόλευκων», Ντίνος Γενηδουνιάς, στη Βίκυ Σπύρου και την εκπομπή «Extra Spor» της ΕΡΑ ΣΠΟΡ.
Ο αρχηγός της Εθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης, τόνισε πως υπάρχει απογοήτευση από την ήττα στον ημιτελικό με την Ουγγαρία (15-12), όμως άπαντες πρέπει να τα δώσουν όλα, για να κερδίσουν το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Βελιγραδίου.
Χωρίς τον αρχηγό της Ντίνο Γενηδουνιά θα υποχρεωθεί να αγωνιστεί η εθνική υδατοσφαίρισης των ανδρών στο ντέρμπι της Β΄ φάσης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του Βελιγραδίου, με αντίπαλο την Ιταλία (Δευτέρα 19/1, 21:30).
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 1