ΑΟ Θήρας και Μαρία Γενιτσαρίδη θα έχουν κοινή πορεία και τη νέα αγωνιστική περίοδο (2026-27), όπως έγινε γνωστό την Πέμπτη (14/5).
Την ανανέωση της συνεργασίας του με τη διεθνή ακραία ανακοίνωσε ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός.
Περισσότερα
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 1