ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ Σπίριτο στην ΕΡΤ: «Μου είχαν μιλήσει στην ομάδα για τα ντέρμπι» (vid) 02/11 - 22:46 Ο πολυτιμότερος παίκτης του ντέρμπι, Λούκα Σπίριτο, μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ μετά το τέλος της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό, τονίζοντας πως οι "ερυθρόλευκοι" είναι μια άκρως ανταγωνιστική ομάδα.
ΜΟΥΝΤΙΑΛ Λορένθο: «Ο Κιντέρο άλλαξε την εικόνα μας στο δεύτερο ημίχρονο, ολοκληρωμένη ομάδα η Πορτογαλία»