Σε τρίτο ματς θα κριθεί το δεύτερο "εισιτήριο" για τους τελικούς των πλέι οφ της Α1 χάντμπολ των γυναικών… Και αυτό γιατί ο ΠΑΟΚ νίκησε σήμερα (7/5) στο κλειστό της Νέας Ιωνίας τον -κάτοχο του τίτλου- ΟΦΝΙ με 26-25, στον δεύτερο αγώνα τους για την ημιτελική φάση των πλέι οφ, και ισοφάρισε σε 1-1 τη σειρά, με την πρόκριση να κρίνεται στις δύο νίκες ("best of three").
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 0