Ο Α.Ο. Γαλάτιστας νίκησε με 67-44 τη ΜΕΝΤ εκτός έδρας και έκανε το 4-3 στη μεταξύ τους σειρά των τελικών του 5ου ομίλου της National League 2, παίρνοντας την άνοδο για τη National League 1 της επόμενης σεζόν. Ο γκαρντ των νικητών, Γιάννης Αλευρίδης, μίλησε στο ΕΟΚ WebRadio.
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 1