Ο Ολυμπιακός κατέκτησε το Champions League στο πόλο γυναικών επικρατώντας στα πέναλτι με 17-14 της Φερεντσβάρος. Οι πρωταγωνίστριες του "ερυθρόλευκου" έπος στην Μάλτα μίλησαν στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ και στον Βασίλη Μότση μετά την ιστορική επιτυχία τους.
Οι δύο Παγκόσμιες πρωταθλήτριες βρέθηκαν στο Ραδιομέγαρο και μίλησαν στην "Τελευταία Σελίδα" της ΕΡΑ ΣΠΟΡ για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου της Σιγκαπούρης, το μέλλον του αθλήματος στη χώρα μας, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και όχι μόνο.
Με προστατευτική μπότα λόγω του τραυματισμού του, η Χριστίνα Σιούτη παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της ΕΡΤ μετά τη συγκλονιστική προσπάθεια της ίδιας και των συμπαικτριών της.
Ήταν πραγματικά συγκλονιστικές οι στιγμές που ακολούθησαν την ήττα του Ολυμπιακού από τη Σαμπαντέλ (15-13) στο κολυμβητήριο "Πέτρος Καπαγέρωφ", στον ημιτελικό του final-4 του Champions League υδατοσφαίρισης γυναικών.
Στον Πειραιά θα συνεχίσει να αγωνίζεται η 18χρονη περιφερειακός, όπως επισημοποίησε ο Ερασιτέχνης. Περισσότερα
Η αρχηγός της Εθνικής Νέων Γυναικών μίλησε στην εκπομπή της ΕΡΤ3, "Κόσμος των Σπορ" και αναφέρθηκε στο άθλημα που φέρνει αρκετές επιτυχίες στην Ελλάδα.
Περισσότερα...
H νεαρή αθλήτρια του Ολυμπιακού εκπροσώπησε τις συμπαίκτριές τις στη μικτή ζώνη ύστερα από την κατάληψη της 7ης θέσης που έδωσε η νίκη 16-7 επί της Γαλλίας το μεσημέρι του Σαββάτου (2/7) στην... αυλαία του γυναικείου πόλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα υγρού στίβου της Βουδαπέστης. Περισσότερα...
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 1