Πρώτη προπόνηση με Λίσι στον ΠΑΟΚ - www.ertsports.gr

Πρώτη προπόνηση με Λίσι στον ΠΑΟΚ

Η σεζόν 2026-27 ξεκίνησε κι επίσημα στη Νέα Μεσημβρία το απόγευμα της Δευτέρας (22/06). Οι παίκτες και το νέο τεχνικό επιτελείο, υπό τις οδηγίες του Αλέσιο Λίσι, αντιμέτωποι με μια νέα πρόκληση, έπιασαν δουλειά στο Αθλητικό Κέντρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Το ποδόσφαιρο βρέθηκε στο προσκήνιο από την πρώτη μέρα, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο δουλειά με μπάλα, ασκήσεις με passing game, παιχνίδια κατοχής και οικογενειακό διπλό.

Από την πρώτη προπόνηση απουσίασαν οι “μουντιαλικοί” Σάντσεζ , Μπάμπα , αλλά και οι Ζίβκοβιτς , Ζαφείρης και Γκουγκεσασβίλι, που έχουν άδεια μέχρι 25/7, λόγω Εθνικών ομάδων.

Στην Α’ Ομάδα ενσωματώθηκαν οι Κωττάς , Κοσίδης, Ντούνγκα, Αβράμπος, Απιατσιόνακ, Σαρρής, αλλά και οι Τσοπούρογλου , Μπαταούλας , Μπέρδος και Μπάλντε .

Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Θυμιάνης , Καμαρά και Μιχαηλίδης , ενώ θεραπεία έκαναν οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ. Η εβδομάδα, από αύριο Τρίτη, συνεχίζεται με διπλή προπόνηση για τους παίκτες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ