Στην Ολλανδία θα χτιστεί ο Παναθηναϊκός του Τζέικομπ Νίστρουπ. Οι “πράσινοι” αναχώρησαν το πρωί της Δευτέρας από το “Ελ. Βενιζέλος” για το Άπελντορν, για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας τους. Το πρόγραμμα προβλέπει το “τριφύλλι’ να μείνει στην χώρα της τουλίπας μέχρι τις 5 Ιουλίου.
Θυμίζουμε ότι η ομάδα του Τζέικομπ Νίστρουπ θα αντιμετωπίσει σε φιλική αναμέτρηση τον Άγιαξ στις 4 Ιουλίου. Ο Παναθηναϊκός θα μπει στη μάχη του 2ου προκριματικού γύρου του Conference League και θα αντιμετωπίσει την Πάκσι , όπως έμαθε από την κλήρωση της Τετάρτης (17/6), που πραγματοποιήθηκε στη Νιόν.
Το πρώτο παιχνίδι θα διεξαχθεί στις 23 Ιουλίου στην Ουγγαρία, ενώ η ρεβάνς θα πραγματοποιηθεί μία εβδομάδα αργότερα στο ΟΑΚΑ στις 30 Ιουλίου
Δείτε φωτογραφίες από την αναχώρηση του Παναθηναϊκού για Ολλανδία:







Intime Live