Ο Ολυμπιακός συνεχίζει τον μεταγραφικό του σχεδιασμό για τη νέα σεζόν, με τους “ερυθρόλευκους” να ανακοινώνουν την απόκτηση του 25χρονου τερματοφύλακα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα. Γεννημένος στις 30 Μαΐου 2001, επιστρέφει στους «ερυθρόλευκους» ύστερα από δύο χρόνια στον Ηρακλή.
Ο 25χρονος γκολκίπερ προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και στον Πανιώνιο.
Δημήτρης, καλώς επέστρεψες στον Θρύλο».