Ο Πότερ επιθυμεί βελτίωση στην άμυνα της Σουηδίας - www.ertsports.gr

Ο Πότερ επιθυμεί βελτίωση στην άμυνα της Σουηδίας

Ο Γκρέιαμ Πότερ επεσήμανε ότι οι ποδοσφαιριστές του θα πρέπει να βελτιωθούν αισθητά στην αμυντική λειτουργία, ενόψει της αναμέτρησης με την Ιαπωνία για την 3η αγωνιστική στον 6ο όμιλο του Μουντιάλ 2026.

«Δεν μπορούμε να αμυνθούμε με τον τρόπο που το κάναμε, πρέπει να βελτιώσουμε αυτήν την κατάσταση», δήλωσε ο έμπειρος προπονητής της εθνικής Σουηδίας και πρόσθεσε: «Η Ιαπωνία είναι δυνατή στα άκρα και στο κέντρο, οπότε αντιμετωπίζουμε μια πολύ καλή ομάδα και πρέπει να βεβαιωθούμε ότι είμαστε καλύτεροι από ό,τι ήμασταν σ΄αυτόν τον τομέα».

Οι Ιάπωνες είναι αήττητοι σε δύο αγώνες, καθώς αναδείχθηκαν ισόπαλοι 2-2 με την Ολλανδία και συνέτριψαν με 4-0 την Τυνησία. Ο Νταϊτσι Καμάντα σκόραρε και στους δύο αγώνες για την ομάδα του Χατζίμε Μοριγιάσου, ενώ ο Αγιάσε Ουέντα πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση εναντίον της Τυνησίας, πετυχαίνοντας δύο γκολ και δημιουργώντας ένα τρίτο, αναδεικνύοντας την ποιότητα της ομάδας της Ιαπωνίας.

«Όποιος παίζει αποτελεί απειλή, δεν έχει σημασία το άτομο στην ομάδα της Ιαπωνίας», τόνισε ο Πότερ και συνέχισε: «Νομίζω ότι η μεγαλύτερη δύναμή τους είναι η συλλογικότητα. Δεν ξέρεις ποιος θα παίξει, δεν μπορείς να αμφισβητήσεις την θέση τους. Έχουν μια συλλογική απειλή στην επίθεση, μια συλλογική άμυνα και αυτό είναι κάτι που πρέπει να γνωρίζουμε πολύ, πολύ καλά».

Οι Σουηδοί από την πλευρά τους, διαθέτουν ένα εξαιρετικό επιθετικό δίδυμο με τους Αλεξάντερ Ισακ και Βίκτορ Γκιόκερες. «Δεν νομίζω ότι θα είναι φόβος, νομίζω ότι είναι σεβασμός. Σεβασμός για όσα έχουν καταφέρει, από την άποψη ότι ο ένας έχει κατακτήσει την Premier League και ο άλλος έχει κάνει μια σπουδαία καριέρα και μια μεγάλη μεταγραφή σε μια κορυφαία ομάδα. Παρ’ όλο που η σεζόν του, διαταράχθηκε από τραυματισμό, ο Άλεξ εξακολουθεί να είναι ένας κορυφαίος παίκτης», σχολίασε ο Πότερ για τους παίκτες του.

ΑΒ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ