Δέκα λεπτά μετά την ισοφάριση της Γκάνας, η Κροατία “χτύπησε” ξανά και ανέκτησε το προβάδισμά της, με κεφαλιά του Βλάσιτς έπειτα από το κόρνερ του Λούκα Μόντριτς, που ήταν γενικότερα απολαυστικός για μια ακόμη φορά.
Με δημιουργό τον Λούκα Μόντρις και εκτελεστή τον Νίκολα Βλάσιτα, η Κροατία ανέκτησε το προβάδισμά της απέναντι την Γκάνα στο 83ο λεπτό (2-1).