Η Γερμανία δυσκολεύθηκε ιδιαίτερα απέναντι στο εκπληκτικό Εκουαδόρ και παρότι προηγήθηκε πολύ νωρίς, γνώρισε την -βαθμολογικά ανώδυνη- ήττα με ανατροπή (2-1).
«Ξεκινήσαμε καλά, αλλά μετά χάσαμε εύκολα την μπάλα και τους δώσαμε χώρο. Τους επιτρέψαμε να αναπτυχθούν στο παιχνίδι. Στο δεύτερο ημίχρονο, η ήττα ήταν δίκαιη», ανέφερε μετά το παιχνίδι ο Γιόσουα Κίμιχ.
AP Photo