Ο Παναθηναϊκός τελεί εκ νέου μετά από 14χρονια υπό διεύθυνση Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο θρυλικός Σέρβος τεχνικός βρίσκεται αυτή την ώρα στο “T-Center” για την επίσημη παρουσίασή του, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να δίνει το «παρών». Ο θρυλικός Σέρβος τεχνικός πριν βρεθεί στην αίθουσα όπου θα γίνει η παρουσίαση του πέρασε από τον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου όπου έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 3.000 φίλοι του Παναθηναϊκού και γνώρισε την αποθέωση από τους φίλους των “πρασίνων”.
Δείτε βίντεο του ertsports από την αποθέωση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από τον κόσμο του Παναθηναϊκού:

Intime Live