Γιαννακόπουλος: «Δεν κοιτάζουμε τους αντίπαλους, θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ» - www.ertsports.gr

Γιαννακόπουλος: «Δεν κοιτάζουμε τους αντίπαλους, θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ»

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μίλησε στην παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς και υπογράμμισε πως στόχος του Παναθηναϊκού είναι να περάσει την Ρεάλ Μαδρίτης σε κατακτήσεις EuroLeague.

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος βρέθηκε στην επίσημη παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην επιστροφή του, θρυλικού Σέρβου τεχνικού στον πάγκο του Παναθηναϊκού μετά από 14 χρόνια. Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ σε ερώτηση για την κατάκτηση της Euroleague από τον Ολυμπιακό, τόνισε πως ο στόχος της ομάδας είναι να περάσει την Ρεάλ Μαδρίτης σε ευρωπαϊκά τρόπαια.

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος στην τοποθέτησή του

Καλημέρα σε όλους. Σήμερα είναι μία πάρα πολύ ιδιαίτερη ημέρα. Έχουμε φέρει πίσω τον κορυφαίο των κορυφαίων. Τον άνθρωπο που έχει γράψει με το όνομά τους τις περισσότερες εάν όχι όλες τις επιτυχίες του Παναθηναϊκού και ήρθε η ώρα να ξαναγράψουμε την ιστορία. Ο Ζέλικο είναι ξανά στην οικογένειά του. Ευχαριστώ πολύ Ζέλικο».

«Δεν κοιτάμε τι κάνουν οι αντίπαλοι. Ο μεγάλος αντίπαλός μας, φαντάζομαι για τη Ρεάλ μιλάτε, έχασε φέτος τον τελικό. Θυμάμαι τον Ζέλικο να λέει ότι πρέπει να την περάσουμε τη Ρεάλ. Αν θεωρείται ότι το ερώτημα είναι αν θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ, ναι θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ. Ελπίζουμε ότι μία ημέρα θα την περάσουμε».

Αναλυτικά όσα είπε:

«Αναφέρθηκε σε κάτι ο κόουτς και είπε ότι ερχόταν σαν αντίπαλος προπονητής. Μπορεί να ερχόταν σαν αντίπαλος προπονητής, αλλά εγώ θέλω να εκμυστηρευτώ κάτι. Τα τελευταία χρόνια και δεν μιλάω για τα τελευταία δύο-τρία, περάσαμε αρκετές δύσκολες στιγμές, αρκετές πίκρες. Ο ένας άνθρωπος που με έπαιρνε τηλέφωνο μετά από αυτές τις πίκρες ήταν ο άνθρωπος δίπλα μου. Μου έλεγε ”Δημήτρη μην ανησυχείς”, μού έδινε συμβουλές και μου έδειχνε ότι ήταν σαν φίλος και δεν ήταν ποτέ αντίπαλος. Σαν προπονητής μπορεί να ήταν (αντίπαλος). Για μένα αυτό ήταν το πιο σημαντικό».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ