Παπαδημητρίου: «Θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε τη νέα σεζόν, τα καλύτερα έρχονται για την Αχαγιά ‘82» - www.ertsports.gr

Παπαδημητρίου: «Θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε τη νέα σεζόν, τα καλύτερα έρχονται για την Αχαγιά ‘82»

Ο νέος προπονητής της Αχαγιάς ’82 (National League 2), Ανδρέας Παπαδημητρίου, μίλησε στο ΕΟΚ WebRadio για την επιστροφή του στην ομάδα και τους στόχους που έχει θέσει.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ανδρέας Παπαδημητρίου:

Για την επιστροφή του στην Αχαγιά ’82 έπειτα από 12 χρόνια: «Είχα την τιμή να μου κάνει πρόταση μια ιστορική ομάδα της δυτικής Αχαΐας, η Αχαγιά ’82, όπου είχα δουλέψει εκεί κατά το παρελθόν. Ήθελα κάτι διαφορετικό, ένα κίνητρο καινούργιο. Οι άνθρωποι της διοίκησης απ’ την πρώτη στιγμή μού έδειξαν πόσο πολύ με ήθελαν, ήταν μια προσέγγιση που με κέρδισε απ’ την αρχή, οι στόχοι μας συμβαδίζουν, οπότε δεν άργησα πολύ να συμφωνήσω. Πιστεύω θα πάμε καλά. Τα καλύτερα έρχονται για την ομάδα».

Για τα συναισθήματά του για το κεφάλαιο αυτό: «Πάντοτε σε ένα νέο ξεκίνημα αν δεν είσαι ενθουσιώδης και δεν έχεις κίνητρο, δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι καινούργιο. Οι άνθρωποι μού έχουν δείξει πως θέλουν να κάνουμε κάποια σωστά πράγματα. Σίγουρα όταν ξεκινάς χωρίς να έχεις βασικό “κορμό” και πρέπει να φτιάξεις μια ομάδα απ’ την αρχή, δεν είναι εύκολα τα πράγματα. Η πρώτη χρονιά πάντα είναι δύσκολη. Είμαι έμπειρος όλα τα χρόνια στις εθνικές κατηγορίες, όπως και οι άνθρωποι της ομάδας. Θα γίνει κάτι καλό. Ο κόσμος εδώ αγαπάει το μπάσκετ, γεμίζει το γήπεδο σε κάθε παιχνίδι. Στο τέλος θα είναι θετικό το πρόσημο θεωρώ».

Για τον στόχο της ομάδας: «Η Αχαγιά ’82 είναι μια ιστορική ομάδα στη δυτική Αχαΐα, βρίσκεται χρόνια στις εθνικές κατηγορίες. Οι άνθρωποι εδώ θέλουν να κάνουν σημαντικά πράγματα τα επόμενα χρόνια. Ήδη έχουμε κάνει μια αίτηση για φέτος για τη National League 1, περιμένουμε τις αποφάσεις της Ομοσπονδίας τις επόμενες μέρες. Σε κάθε περίπτωση, είτε με το ένα σενάριο είτε με το άλλο, θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε».

Για τον σχεδιασμό του ρόστερ ενόψει της νέας σεζόν: «Υπάρχουν δύο παίκτες που τυγχάνει να είναι από την περιοχή εκεί, ο Ανδρέας Οικονομόπουλος και ο Παναγιώτης Ταρνάρης, οι οποίοι ήταν και στην προηγούμενη θητεία μου στην ομάδα και είναι και τώρα. Σημαντικοί αθλητές, που “δένουν” τη μία χρονική περίοδο με την άλλη. Από ‘κει και πέρα, θέλουμε να φτιάξουμε ένα κράμα νεανικότητας και εμπειρίας, με κύριο χαρακτηριστικό την αθλητικότητα. Στην Πάτρα είναι λίγο μετέωρα τα πράγματα, γιατί είναι κάποιες ομάδες που έχουν κάνει αίτηση για National League 1. Περιμένουμε να δούμε πού θα παίξει ο καθένας. Και οι παίκτες περιμένουν όπως κι εμείς το πώς θα οριστούν οι κατηγορίες έτσι ώστε να επιλέξουν κι εκείνοι πού θα παίξουν. Έχουμε μιλήσει με τα παιδιά του περσινού ρόστερ που μας ενδιαφέρουν για ανανέωση και έχουμε κάνει και κάποιες διερευνητικές κουβέντες με αρκετούς παίκτες. Όπως ξέρετε, όμως, άλλο ρόστερ φτιάχνεις για τη National League 1, άλλο για τη National League 2. Όταν βγει η τελική απόφαση, τότε θα παρθούν και οι δικές μας αποφάσεις».

Για το πρόσημο που μπαίνει στη σεζόν που ολοκληρώθηκε για την Αχαγιά ‘82: «Νομίζω πως ήταν θετικό το πρόσημο της περασμένης σεζόν, γι’ αυτό και οι άνθρωποι της ομάδας θέλουν να κάνουν ένα βήμα παραπάνω. Ήταν και άτυχοι με τους τραυματισμούς, καθώς δύο βασικοί παίκτες τραυματίστηκαν και έχασαν όλη της σεζόν. Ήταν πρόβλημα αυτό για την ομάδα, αλλά κατάφερε και πήρε την 4η θέση. Θεωρώ πως, αν τα παιδιά ήταν υγιή σε όλη τη χρονιά, θα πήγαιναν ακόμα καλύτερα και θα διεκδικούσαν να φτάσουν στους τελικούς. Η Αχαγιά ’82 έχει ξαναϋπάρξει σε πρωταγωνιστικές θέσεις, ακόμα και στη National League 1. Έχουν δικό τους γήπεδο, είναι μια μεγάλη περιφέρεια αυτή της δυτικής Αχαΐας, μια πόλη λίγο έξω απ’ τη μεγαλούπολη. Αγαπούν πολύ το μπάσκετ και τον αθλητισμό οι άνθρωποι στην κάτω Αχαγιά, υπάρχει μια διοίκηση πολύ “δεμένη” όλα τα χρόνια. Έχουμε ένα κοινό όραμα πλέον να φτιάξουμε κάτι καλό».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ