Παρελθόν από τη Βαλένθια θα αποτελέσει ο ηγέτης της στη διάρκεια της ονειρικής σεζόν που ολοκληρώθηκε, Ζαν Μοντέρο. Ο Δομινικανός γκαρντ, στο πλαίσιο της φιέστας για την κατάκτηση του ισπανικού πρωταθλήματος, πήρε το μικρόφωνο και είπε το δικό του “αντίο” στην ομάδα με την οποία έζησε τις πρώτες πραγματικά μεγάλες στιγμές της πολλά υποσχόμενης καριέρας του.
«Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μοντέρο απευθυνόμενος στους φίλους των “νυχτερίδων” και πλέον ετοιμάζεται να φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού.
🧡🗣️ Las palabras de despedida de Jean Montero de @valenciabasket
— Gigantes del Basket (@GIGANTESbasket) June 25, 2026
Lo hace con una Supercopa y una Liga Endesa bajo el brazo 🏆🏆 pic.twitter.com/HEpuqdtr69
(INTIME)