Ο Μοντέρο αποχαιρέτησε τη Βαλένθια (video) - www.ertsports.gr

Ο Μοντέρο αποχαιρέτησε τη Βαλένθια (video)

Ο Ζαν Μοντέρο έστειλε το μήνυμά του για την αποχώρησή του από τη Βαλένθια και ετοιμάζεται να... μετακομίσει στον Πειραιά για λογαριασμό του Ολυμπιακού.

Παρελθόν από τη Βαλένθια θα αποτελέσει ο ηγέτης της στη διάρκεια της ονειρικής σεζόν που ολοκληρώθηκε, Ζαν Μοντέρο. Ο Δομινικανός γκαρντ, στο πλαίσιο της φιέστας για την κατάκτηση του ισπανικού πρωταθλήματος, πήρε το μικρόφωνο και είπε το δικό του “αντίο” στην ομάδα με την οποία έζησε τις πρώτες πραγματικά μεγάλες στιγμές της πολλά υποσχόμενης καριέρας του.

«Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μοντέρο απευθυνόμενος στους φίλους των “νυχτερίδων” και πλέον ετοιμάζεται να φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ