Σε μια κίνηση που έφερε στις μνήμες μας το “Desicion” του 2010, ο ΛεΜπρόν Τζέιμς κατάφερε να ξεγελάσει τους πάντες. Ο “βασιλιάς” κατάφερε με ένα διαφημιστικό σποτ, να επισημοποιήσει την συνεργασία του με την εταιρεία κονιάκ, Hennessy, αφήνοντας το αθλητικό κοινό σε παγωμάρα, για τον ακριβώς αντίθετο λόγο.
Στο σποτ της Hennessy, ο ΛεΜπρόν παρουσιάζει μια νέα έκδοση κονιάκ, η οποία θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό εκδόσεων, καθώς είναι σε Limited Edition. Η συνεργασία των δυο πλευρών ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2024, την στιγμή που όλοι νόμιζαν πως ο Τζέιμς θα ανακοινώσει το τέλος της καριέρας του.
Επιμέλεια: Γιάννης Ροζής