«Ο Μόμο, ο οποίος έφτασε στην Μπολόνια το καλοκαίρι του 2024, κατέκτησε αμέσως τον τίτλο του πρωταθλήματος Ιταλίας την περασμένη σεζόν ως βασικός παίκτης και τώρα ετοιμάζεται να φορέσει ξανά τη φανέλα της Βίρτους Μπολόνια» αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση της παραμονής του Σενεγαλεζο-Ιταλού σέντερ η ομάδα της Μπολόνια και προσθέτει: «Ο Ντιούφ, βασικός παίκτης της εθνικής ομάδας εδώ και χρόνια, έχει κερδίσει ηγετικό ρόλο στην ομάδα της Βίρτους Μπολόνια φέτος, με μεγάλο χρόνο συμμετοχής που τον έχει καταστήσει ηγέτη στα αποδυτήρια και στο γήπεδο. Η στατιστική συμβολή του σέντερ είναι επίσης πολύ θετική, φτάνοντας σε διψήφια ποσοστά τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στην Euroleague. Η συμβολή του Μόμο στην ομάδα και η ανάπτυξη των συμπαικτών του, ειδικά των νεότερων, τον έχουν καταστήσει βασικό παίκτη για τη Βίρτους: όχι μικρό κατόρθωμα για έναν παίκτη που γεννήθηκε το 2001 και έχει ήδη αυξήσει σημαντικά την εμπειρία του στην Μπολόνια».
Ο ίδιος, ο Μουχάμετ Ντιούφ δήλωσε μετά την επισημοποίηση της παραμονής του στη Βίρτους: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μείνω στην Μπολόνια, ένα μέρος που θεωρώ δεύτερο σπίτι μου, και που θα ξεκινήσω την τρίτη μου σεζόν φορώντας τη φανέλα της Βίρτους. Ανυπομονώ να ξεκινήσω ξανά, προσπαθώντας πάντα να βελτιώνομαι για να βοηθάω την ομάδα και τους συμπαίκτες μου και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για αυτόν τον σύλλογο».
INTIME