Ο Κεμ Μπιρτς αποτελεί παρελθόν από τη Φενερμπαχτσέ. Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού μετρά αντίστροφα για την επιστροφή του στην Ελλάδα, καθώς είναι έτοιμος να βάλει την υπογραφή του σε συμβόλαιο συνεργασίας με τον Άρη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ευχαριστούμε, Κεμ Μπιρτς! Οι δρόμοι μας χώρισαν με τον παίκτη μας Κεμ Μπιρτς, ο οποίος φόρεσε τη φανέλα μας τις σεζόν 2024-25 και 2025-26.
Ευχαριστούμε τον Κεμ Μπιρτς, ο οποίος γνώρισε δόξες τίτλου με τη φανέλα μας —συμπεριλαμβανομένου του δεύτερου στη EuroLeague στην ιστορία μας, μαζί με δύο τίτλους πρωταθλήματος Τουρκίας, 2 τίτλους Κυπέλλου Τουρκίας και 1 Presidential Cup— για όλες τις προσπάθειές του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στην επόμενη φάση της καριέρας του».
ΑΒ.
Intime