Παρελθόν αποτελεί με κάθε επισημότητα από την Μονακό ο Ντάνιελ Τάις. Η ομάδα του Μόντε Κάρλο με μια ανακοίνωση της, ευχαρίστησε τον Γερμανό διεθνή σέντερ, μετά από 1,5 χρόνο στις τάξεις της ομάδας. Ο Ντάνιελ Τάις όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Βιλερμπάν, η οποία θέλει να δημιουργήσει ένα άκρως ανταγωνιστικό σύνολο, ενόψει της νέας αγωνστικής περιόδου.
O Tάις είχε 9.7 πόντους, 5 ριμπάουντ, 0.8 μπλοκ και 12.2 PIR στο σύστημα αξιολόγησης σε 21 λεπτά ανά αγώνα με την ομάδα του Πριγκιπάτου στην EuroLeague, όσον αφορά την αγωνιστική περίοδο 2025-26.
Η ανακοίνωση της Μονακό:
(x.com/ASMonaco_Basket)