Διαμαντίδης: «Αυτοί που αγαπούν τον Παναθηναϊκό θα είναι εκεί» - www.ertsports.gr

Διαμαντίδης: «Αυτοί που αγαπούν τον Παναθηναϊκό θα είναι εκεί»

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης μίλησε για την επόμενη μέρα του Παναθηναϊκού κι έδωσε μια ενδιαφέρουσα ατάκα, την ώρα που "φουντώνουν" οι φήμες, σχετικά με το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην ομάδα, για να αναλάβει κάποιο πόστο.

Μετά την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον πάγκο του Παναθηναϊκού, το όνομα του Δημήτρη Διαμαντίδη είναι από αυτά που παίζουν πολύ δυνατά για τη στελέχωση της ομάδας, ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στη διοίκηση και το αγωνιστικό τμήμα.

Ο “3D” μίλησε για την επόμενη μέρα στον Παναθηναϊκό, κάνοντας δηλώσεις στην κάμερα της Cosmote TV από τη Σύρο, όπου βρίσκεται για το Aegean Ball Festival.

Αναλυτικά όσα είπε ο Δημήτρης Διαμαντίδης:

Για την επόμενη μέρα του Παναθηναϊκού δήλωσε: «Νομίζω ότι ήρθε ένας άνθρωπος που τον αγαπούσαμε όλοι, που περάσαμε πανέμορφα, χαρήκαμε, συγκινηθήκαμε. Θεωρώ ότι με έναν τέτοιον άνθρωπο μπροστά νομίζω πως οι μέρες του Παναθηναϊκού θα είναι καλύτερες. Δεν είναι εύκολο, θα πρέπει να πέσει πολλή δουλειά. Το παρελθόν είναι παρελθόν και πλέον ξεκινάει μία καινούργια μέρα. Αυτοί που αγαπούν τον Παναθηναϊκό θα είναι εκεί πέρα για να βοηθήσουν τον Παναθηναϊκό να κατακτήσει τους στόχους που θέλει».

Αναφερόμενος στην προσωπική του κατάσταση, είπε: «Δόξα τον Θεό είμαι καλά».

Σε ερώτηση για το αν ένιωθε πίεση κατά τη διάρκεια των αγώνων, απάντησε: «Με απασχόλησε, πολύ κιόλας. Η καρδούλα μου το ήξερε. Δεν υπάρχει νομίζω παίκτης που να μην έχει πίεση μέσα στο παρκέ».

Τέλος, σχολιάζοντας αν η πίεση τον βοήθησε να εξελιχθεί ως αθλητής, ανέφερε: «Όλους μας κάνει καλύτερο. Η πίεση σου βγαίνει μέσα στο παιχνίδι, να γίνεσαι καλύτερος, να εξελίσσεσαι γιατί μόνο θα προοδεύσεις».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ