Το ελληνικό δίδυμο που έγινε ομάδα πριν λίγους μήνες νίκησαν στον τελικό του Ios Masters 2026 με ανατροπή τους Αργεντινούς Σάλεμα, Σάντσερ με 2-1 (16-21, 26-24, 15-10) σετ και κατέκτησαν το πρώτο χρυσό μετάλλιο σε τουρνουά Masters στην καριέρα τους.
Η νίκη δεν ήρθε εύκολα, καθώς ο Καρύκας με τον Καλιόζη έμειναν πίσω με 1-0 σετ και στο δεύτερο τα έδωσαν όλα και με 26-24 έστειλαν τον αγώνα στο τάι μπρέικ. Εκεί, ξέφυγαν με +3 (8-5) και διατήρησαν την διαφορά μέχρι το τέλος για το τελικό 15-10.
Μάλιστα, ο Αντώνης Καρύκας με τον Δημήτρη Καλιόζη ξεκίνησαν την πορεία τους από τα προκριματικά και χρειάστηκε να δώσουν συνολικά επτά αγώνες για να καταφέρουν να φτάσουν μέχρι το τέλος της διαδρομής.