Οι πρωταθλήτριες Ελλάδας έκαναν επίδειξη δύναμης στη παραλία Μυλοπότα της Ίου και κατέκτησαν τον τίτλο, στο πρώτο τουρνουά Masters που συμμετέχουν στο φετινό σιρκουί.
Τσοπούλου και Καλαμαρίδου στον τελικό της διοργάνωσης που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ νίκησαν τις Ισπανίδες Ντανιέλα Αντρέου, Έλμπα Παέζ με 2-0 (21-19, 21-14) σετ.
Ο τελικός ουσιαστικά κρίθηκε στο πρώτο σετ, με την Τσοπούλου και την Καλαμαρίδου να βρίσκονται πίσω με 16-19 αλλά με σερί 5-0 έκαναν το 21-19. Στο δεύτερο σετ, οι πρωταθλήτριες Ελλάδας πήραν από νωρίς προβάδισμα (12-6, 14-7) και η Τσοπούλου έδωσε τη χαριστική βολή για το τελικό 21-14.