Ράλλυ Ακρόπολις: Στην κορυφή των χρόνων ο Ροβάνπερα, συγκλονιστική η υπερειδική στην Πλατεία Νερού

Η πρώτη διαδρομή των Παγκόσμιων στην 70η επέτειο του εθνικού μας αγώνα, ολοκληρώθηκε με τον Κάλε Ροβάνπερα και την Toyota Gazoo Racing να ανεβαίνουν στην 1η θέση. Μοναδικό θέαμα χάρισαν οι Έλληνες, με κορυφαίο τον Λάμπρο Αθανασούλα.

Με τον καιρό να κάνει το χατίρι σε όλους την πρώτη μιάμιση ώρα, πριν οι προβολείς “λούσουν»” τη διαδρομή της Πλατείας Νερού, οι παγκόσμιοι πρωταθλητές του WRC έκαναν τον καλύτερο χρόνο, σημειώνοντας 1:32.9, τρία δέκατα ταχύτερα από τους συμπατριώτες τους της Hyundai. Σημείωση, πως 69 πληρώματα εκκίνησαν τον αγώνα κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Οι Έλληνες βγήκαν πρώτοι για χρόνο στη διαδρομή, χαρίζοντας υπέροχα στιγμιότυπα, πολλά γκάζια και καμένο λάστιχο στο κοινό, προκαλώντας ταυτόχρονα τις φωνές και τον θαυμασμό του. Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας έκανε αυτό το ξεκίνημα με το Volkswagern Polo GTI R5, πριν τον ακολουθήσουν οι Λάμπρος Αθανασούλας και Γιώργος Κεχαγιάς με τα Hyundai i20N και Scoda Fabia Evo, αντίστοιχα.

Ο Μίκελσεν ήταν ο κορυφαίος στα αυτοκίνητα κατηγορίας Rally 2, καθώς «έσπασε» τον χρόνο των Ελλήνων με το 1:35 και έπεσε σε χαμηλότερες θέσεις μόνο από τα αυτοκίνητα Rally 1. Πρώτος για να σημειώσει χρόνο με αυτοκίνητο της 1ης κατηγορίας, ήταν φυσικά ο δικός μας Ιορδάνης Σερδερίδης, οδηγώντας το Ford Puma. Παρόλα αυτά, το καλύτερο πέρασμα από τους Έλληνες, ολοκληρώθηκε από τον Αθανασούλα που «έγραψε» 1:40.8.

Ανταγωνιστικοί στην κατηγορία αυτοκινήτων Rally 1, ήταν επίσης οι πολύ ικανοί και έμπειροι Κατσούτα, Τάνακ και Νεβίλ. Ο Λάπι όμως, ήταν ο μοναδικός που ανταγωνίστηκε τον Ροβάνπερα στο τέλος της ημέρας, αφού μόνο τρία δέκατα έμεινε μακριά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή.

Με τον Ροβάνπερα να έχει εξαλείψει τον ανταγωνισμό στην υπερειδική διαδρομή, την πρώτη μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally 1 ολοκλήρωσαν τα περάσματά τους και αρκετός κόσμος αποχώρησε από τις κερκίδες.

Οι πιο… κολλημένοι «petrolheads» έμειναν μέχρι τέλους όμως και είχαν την τύχη να απολαύσουν αρκετούς ακόμα Έλληνες, άλλους πιο έμπειρους, άλλους πιο νέους οι οποίοι έκαναν τις δικές τους προσπάθειες και πήραν το ανάλογο χειροκρότημα και τον θαυμασμό των συμπατριωτών τους.

Μερικά παραδείγματα των παραπάνω, ήταν οι Παναγιώτης Ροστέμης (Scodia Fabia RS), Χρυσόστομος Καρέλης (Citroen C3) και Γιώργος Φιλιππίδης (Scoda Fabia EVO). Ο τελευταίος μάλιστα, έδωσε στον κόσμο με την εμπειρία του, μερικούς… ωραίους λόγους για να ζητωκραυγάσει.

Ο Μάριος Ξανθάκος από την άλλη, πραγματοποίησε το όνειρό του, σημειώνοντας την πρώτη του συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα, οδηγώντας το Scoda Fabia R5. Ο Γιώργος Βασιλάκης προκάλεσε έναν εκκωφαντικό ήχο της εξέδρας, όπου παρευρίσκονταν φίλοι και συγγενείες για να του τονώσουν το ηθικό. Ο Βασιλάκης έκανε τον γύρο του με ένα Ford Fiesta. Σημείωση, πως όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα των Ελλήνων, ήταν της κατηγορίας Rally 2.

Τέσσερα ελληνικά πληρώματα έκαναν την εμφάνισή τους προς το τέλος με αυτοκίνητα Rally 3, λαμβάνοντας έτσι τα τελευταία χειροκροτήματα του λιγοστού κοινού που είχε απομείνει. Μία δυνατή ψιχάλα ήρθε περίπου μισή ώρα πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, γεγονός που οδήγησε σε αρκετές αποχωρήσεις.

Η δράση στο Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίζεται την Παρασκευή (8/9) με πέντε ακόμα ειδικές διαδρομές.//ΓΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ