“Μαξ”ιμουμ και στο Ιντερλάγκος

Ο Μαξ Φεστάπεν πήρε το απόλυτο στο Grand Prix της Βραζιλίας, με δύο αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της αγωνιστικής σεζόν. Στην 2η θέση τερμάτησε ο Λάντο Νόρις και στην 3η ο Φερνάντο Αλόνσο, με μια μάχη που έσπασε… καρδιές στον τελευταίο γύρο με τον Σέρτζιο Πέρεζ.

Ο Ολλανδός τρις παγκόσμιος πρωταθλητής είχε εύκολο αγώνα, με τον Σαρλ Λεκλέρ – ο οποίος θα εκκινούσε από την 2η θέση – να εγκαταλείπει στο formation lap. Ωστόσο, ο Λάντο Νόρις πραγματοποίησε ωραία εμφάνιση και ανέβηκε στο podium. Όσο για τον Ισπανό πιλότο της Aston Martin, εκείνος και ο Μεξικανός της Red Bull μας χάρισαν… Γκραν Φινάλε στην ολοκλήρωση του αγώνα!

Ο αγώνας:

Μόλις στον γύρο σχηματισμού, ο Σαρλ Λεκλέρ έχασε τα υδραυλικά και έτσι προσέκρουσε στις μπαριέρες, χωρίς όμως να καθυστερεί χρονικά την εκκίνηση. Ωστόσο, με τα πέντε φώτα να σβήνουν, Φερστάπεν-Χάμιλτον-Νόρις έκαναν πολύ καλή εκκίνηση, αλλά οι Άλμπον και Μάγκνουσεν βρέθηκαν εκτός πίστας, με τα μονοθέσια τους να συγκρούονται και η πίστα να γεμίζει θραύσματα. Στο ίδιο συμβάν, είχε συμμετοχή και η έτερη Haas, αυτή του Χούλκενμπεργκ, ο οποίος όμως συνέχισε κανονικά. Έτσι, η πίστα τέθηκε υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας, με 3 από τους 71 γύρους να έχουν πραγματοποιηθεί.

Κατά την διάρκεια της παύσης, ο Πιάστρι έλαβε ειδοποίηση από την ομάδα του… σχετικά με το πλάνο εγκατάλειψης. Πιο συγκεκριμένα, η McLaren ανέφερε το εξής: «Έχουμε πρόβλημα με τον κινητήρα, δεν είναι ασφαλές να συνεχίζουμε. Υπάρχει κόκκινη σημαία, θα προσπαθήσουμε να το επιδιορθώσουμε αλλά δεν είμαστε βέβαιοι». Ωστόσο, ο Αυστραλός οδηγός της βρετανικής ομάδα ξεκίνησε από τα pit και έδωσε το “παρών” στον αγώνα κανονικά.

Στην επανεκκίνηση, ο Νόρις ξεκίνησε πολύ καλά και κατάφερε να αφήσει πίσω του τον Χάμιλτον. Στο ίδιο σημείο, οι αγωνοδίκες ενημέρωσαν πως δεν θα εξετάσουν περισσότερο το ατύχημα μεταξύ της Williams και της Haas στην αρχή, θεωρώντας το αγωνιστικό συμβάν.

Στον 11ο γύρο, ο Σέρτζιο Πέρεζ κυνηγούσε τον Τζορτζ Ράσελ για την 5η θέση, αλλά η Mercedes μπόρεσε να αντισταθεί στην ισχύ της Red Bull. Ωστόσο, τρεις γύρους μετά προσέφεραν έναν απίστευτο “χορό”, με τον Μεξικανό να παίρνει την 5η θέση εν τέλει και τον Βρετανό να παραπονιέται στο team radio της ομάδας του: «Είμαστε μαζί σε αυτόν τον αγώνα ή είναι ο κάθε ένας στον ρυθμό του (σ.σ. δεδομένου πως ο Χάμιλτον τον έβγαλε από το DRS, ο οποίος ήταν μπροστά του – στην 4η θέση -)». Η ομάδα του όμως, του παράτησε πως πρέπει να προσέχει στην 10η και 16η στροφή και ο Ράσελ απά τι σε εκνευρισμένος για το πως πρέπει να οδηγήσει σε αυτόν τον αγώνα. Ο μηχανικός του είπε πως θα τα καταφέρουν, αρκεί να ακολουθήσει το πλάνο διαχείρισης ελαστικών.

Στους 18/71 γύρους, ο Πέρεζ προσπέρασε τον Χάμιλτον για την 3η θέση, με τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να παραμένει κολλημένος πίσω από τον πιλότο των “Κόκκινων Ταύρων”. Στον 24ο γύρο, ο Ζου έλαβε εντολή από τους μηχανικούς της Alfa Romeo για να αποσυρθεί στα γκαράζ και έτσι έγινε, με τον αγώνα να συνεχίζεται με 17 οδηγούς.

Ωστόσο, μέσα από πολλές αλλαγές ελαστικών μέχρι τον 30ο γύρο, υπήρξε ανακατάταξη σε αρκετές θέσεις… πέρα από την πρώτη, στην οποία ο Φερστάπεν συνέχισε να απολαμβάνει το μοναχικό του “summer time”.

Στον 35ο γύρο, ο Σάινθ πέρασε τον Ράσελ για την 7η θέση, ενώ δύο γύρους αργότερα προσπέρασε για την 6η και την έτερη Mercedes, του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή, Λιούις Χάμιλτον. Την ίδια στιγμή, ο Φερστάπεν “έγραψε” τον τα θεό γύρο του αγώνα, στο 1:14.682.

Στον 59ο όμως, ο Τζορτζ Ράσελ εγκατέλειψε της προσπάθειάς του (νωρίτερα είχε αποσυρθεί και ο Μπότας) και σε συνδυασμό με την 6η θέση του Σάινθ και την 8η του Χάμιλτον, η Ferrari σκόραρε περισσότερους βαθμούς από ό,τι η Mercedes. Βέβαια, όλα αυτά συμβαίνουν για την μάχη της δεύτερη θέση στην βαθμολογία κατασκευαστών, στην οποία βρίσκεται η γερμανική ομάδα, με μικρή απόκλιση από την ιταλική.

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την μάχη ανάμεσα σε Αλόνσο και Πέρεζ, στον 20ο γύρο, για την 3η θέση. Τι και αν ο Ισπανός δις παγκόσμιος πρωταθλητής της Aston Martin προσπάθησε να αμυνθεί, ο Μεξικανός της Red Bull κατάφερε να περάσει αλλά στον 71ο γύρο ο βετεράνος οδηγός πήρε πίσω την θέση που τον οδήγησε στο βάθρο. Έτσι, μας χάρισαν Γκραν Φινάλε, αφού ο τερματισμός πήγε μέχρι το… photo finished. Δηλαδή, πέρασαν σχεδόν μαζί την γραμμή τερματισμού, αλλά ο Αλόνσο ήταν ο ελάχιστα ταχύτερος.//ΓΚ.

Τα αποτελέσματα:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ