Συγκεκριμένα, ο Όσκαρ Πιάστρι διαχειρίστηκε ιδανικά τον αγώνα, κρατώντας την Pole Position που κατέκτησε το Σάββατο. Αντιθέτως, ο Λάντο Νόρις έχασε την 2η θέση στην εκκίνηση από τον Μαξ Φερστάπεν, όμως ο Βρετανός την πήρε πίσω στον 12ο γύρο. Παράλληλα, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής “έτρεξε” σε στρατηγική τριών στοπ, δηλαδή ενός παραπάνω από τους υπόλοιπους πιλότους. Η συγκεκριμένη επιλογή τον έφερε κοντά στους αντιπάλους του στο φινάλε, όμως το αυτοκίνητο ασφαλείας άλλαξε τα πάντα. Ο Κίμι Αντονέλι αποσύρθηκε πρόωρα, άπαντες μπήκαν για ένα επιπλέον στοπ και ο πιλότος της Red Bull βγήκε με την πιο αργή σκληρή γόμα, καθώς δεν είχε άλλη διαθέσιμη.
Η συγκεκριμένη επιλογή έδωσε την δυνατότητα στον Σαρλ Λεκλέρ να τον περάσει στην επανεκκίνηση, με τον Μονεγάσκο να ανεβάζει την Ferrari στην 3η θέση. Λίγο αργότερα ο Ράσελ πέρασε με τη σειρά του τον Φερστάπεν, ο οποίος έπεσε 5ος και βρέθηκε υπό διερεύνηση για τον τρόπο που επιχείρησε να αφήσει τον πιλότο της Mercedes να περάσει. Εν τέλει, στον Ολλανδό επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων, με αποτέλεσμα να πέσει στην 10η θέση. Κάπως έτσι 5ος τερμάτισε ο εκπληκτικός Νίκο Χούλκενμπεργκ της Kick Sauber.
Πλέον, ο Πιάστρι έχει 186 πόντους, ξεφεύγοντας στο +10 από τον Νόρις που ακολουθεί με 176. Ο Φερστάπεν έμεινε στο -49, καθώς μετράει 137 πόντους, λόγω της θέσης στην οποία τερμάτισε. Την ίδια στιγμή, η McLaren έχει ξεφύγει με διαφορά βαθμών υπερδιπλάσια από το σύνολο της Ferrari, που βρίσκεται στην 2η θέση. Οι Βρετανοί μετρούν 362 πόντους, ενώ οι Ιταλοί ακολουθούν με 165, η Mercedes είναι 3η με 159 και η Red Bull 4η με 144.
Η κατάταξη του αγώνα:
@Photo credits: AP
//Α.