Μετά από έναν “χαοτικό” πρώτο γύρο, κατά τον οποίο ο Νόρις πέρασε τον Φερστάπεν και ο Λεκλέρ της Ferrari έριξε τον Πιάστρι στην 4η θέση, η “τάξη” αποκαταστάθηκε γρήγορα. Ο Ολλανδός προσπέρασε τον Βρετανό και ο Αυστραλός τον Μονεγάσκο, με τους τέσσερις τους να συνεχίζουν ανεπηρέαστοι τον αγώνα τους για αρκετή ώρα. Η στρατηγική στα pit stops δεν επηρέασε τη σειρά των πιλότων, παρά το γεγονός πως εκείνος της Red Bull έβαλε την σκληρή γόμα στον 37ο γύρο, ενώ οι της McLaren μπήκαν για αλλαγή στους γύρους 46 και 47 για την μαλακή γόμα. Βέβαια, το αργό “στοπ” του Νόρις έδωσε τη δυνατότητα στον Πιάστρι να τον προσπεράσει, όμως η εντολή της ομάδας τους επανάφερε στις θέσεις που βρίσκονταν νωρίτερα.
Κατά αυτόν τον τρόπο, ο Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία, με τον Νόρις να ακολουθεί και τον Πιάστρι να ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα. Στη μάχη του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ο Βρετανός μείωσε κατά τρεις πόντους τη διαφορά στην κορυφή, όμως ο Αυστραλός συνεχίζει να έχει διαφορά “ασφαλείας” 31 πόντων.
Επιμέλεια: Βασίλης Αγριτάκης