Mercedes: «Δεν υπάρχει χώρος για ελιγμούς στους κανονισμούς, πρέπει να το αποδεχτούμε»

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, σε δηλώσεις του μετά την απόφαση των αγωνοδικών για αποκλεισμό των Χάμιλτον και Λεκλέρ από το αποτέλεσμα του Grand Prix του Όστιν, αναγνώρισε το λάθος της ομάδας του.

Ο Λιούις Χάμιλτον μπορεί να πανηγύρισε τη δεύτερη θέση στο Grand Prix του Όστιν, όμως οι αγωνοδίκες ανακάλυψαν τεχνικές παραβιάσεις κατά τον έλεγχο μετά το τέλος του αγώνα. Το ίδιο συνέβη και με τον Σαρλ Λεκλέρ (τερμάτισε έκτος), με αποτέλεσμα και οι δύο πιλότοι να αποκλειστούν από τη βαθμολογία του αγώνα.

Οι παρατυπίες αφορούν στη φθορά της ξύλινης σανίδας που βρίσκεται στο κέντρο του δαπέδου του μονοθεσίου. Η σανίδα αυτή πρέπει να έχει συγκεκριμένο πάχος όταν ένα μονοθέσιο τερματίζει τον αγώνα. Οι μετρήσεις που διεξήχθησαν έδειξαν πως το πάχος της σανίδας των δύο μονοθεσίων ήταν μικρότερο από το κατώτατο όριο των εννιά χιλιοστών.

Μετά την ανακοίνωση της FIA για τον αποκλεισμό των δύο πιλότων, ο Τότο Βολφ σε δηλώσεις του παραδέχτηκε το σφάλμα της ομάδας του: «Οι επιλογές των ρυθμίσεων σε ένα τριήμερο με αγώνα σπριντ είναι πάντοτε μια πρόκληση, με μόλις μία ώρα ελεύθερων δοκιμών. Και ειδικά σε ένα σιρκουί με τόσες ανωμαλίες της ασφάλτου και αναπηδήσεις σαν αυτό, και μάλιστα με τη χρήση ενός καινούριου δαπέδου (του μονοθεσίου). Στο τέλος, τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία: οι άλλοι το έκαναν σωστά κι εμείς λάθος, και δεν υπάρχει χώρος για ελιγμούς στους κανονισμούς. Πρέπει να το αποδεχθούμε, να μάθουμε από αυτό και να γυρίσουμε πιο δυνατοί το επόμενο τριήμερο».

Ο Λιούις Χάμιλτον, από την πλευρά του, τόνισε: «είναι φυσικά απογοητευτικός ο αποκλεισμός μετά τον αγώνα, αλλά αυτός δεν στερεί την πρόοδο που κάναμε αυτό το τριήμερο».

Αργότερα, ήρθε και ανακοίνωση της FIA: «Mercedes και Ferrari αποδέχθηκαν ότι η μέτρηση που έκανε η τεχνική ομάδα της FIA ήταν σωστή και ανέφεραν πως η εκτεταμένη φθορά των σανίδων του δαπέδου ήταν πιθανότατα αποτέλεσμα του σπάνιου συνδυασμού μιας πίστας με ανωμαλίες της ασφάλτου και του προγράμματος του αγώνα σπριντ που ελαχιστοποίησε το χρόνο ρύθμισης και ελέγχου του αυτοκινήτου πριν από τον αγώνα».//ΓΘ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ