Καταστροφή για τον Πέρεζ στο Μεξικό, μία ακόμη νίκη για τον Φερστάπεν

Καταστροφή για τον Πέρεζ στο Μεξικό, μία ακόμη νίκη για τον Φερστάπεν

Ο Μεξικανός πιλότος της Red Bull δεν κατάφερε να κάνει ό,τι και πέρυσι στην πατρίδα του, να ανεβεί στο βάθρο, αφού εγκατέλειψε στην πρώτη κι’ ολας στροφή, με τον Ολλανδό ομόσταυλό του να σκαρφαλώνει από την 3η θέση στην 1η σε χρόνο… αψεγάδιαστο! Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λιούις Χάμιλτον και Σαρλ Λεκλέρ, στην 2η και 3η θέση, αντίστοιχα.

Επεισοδιακή πλοκή έλαβε το GP στην “Ερμάνο Ροντρίγκεζ”, αφού ο ήρωας του Μεξικού, Σέρτζιο Πέρεζ, εγκατέλειψε της προσπάθειάς του στην πατρίδα του, μετά από επαφή που είχε με τον Σαρλ Λεκλέρ στην πρώτη στροφή του πρώτου γύρου. Ωστόσο, αυτό το συμβάν εκμεταλλεύτηκε ο Μαξ Φερστάπεν και πέρασε μπροστά, αποκομίζοντας μία ακόμη νίκη για το 2023, του οποίου το πρωτάθλημα έχει ήδη… κατακτήσει! Για την ιστορία, αυτή είναι η 16η νίκη του, από τους 19 αγώνες που έχουν δοθεί για την σεζόν του 2023 μέχρι στιγμής.

Ο αγώνας:

Ο Σαρλ Λεκλέρ εκκινούσε από την pole position, με τους Κάρλος Σάινθ, Μαξ Φερστάπεν, Λιούις Χάμιλτον και Σέρτζιο Πέρεζ να ακολουθούν. Ωστόσο, η εκκίνηση των δύο Red Bull ήταν τρομερή, με τον Μαξ Φερστάπεν να βρίσκεται αμέσως ανάμεσα στις δύο Ferrari. Ωστόσο, στην πρώτη στροφή, ο Ολλανδός είχε την εσωτερική, ο Λεκλέρ ήταν δίπλα του και ελάχιστα πίσω του, ενώ ο Πέρεζ εμφανίστηκε από την εξωτερική, έστριψε δεξιά και χτύπησε στον τροχό του Μονεγάσκου, με αποτέλεσμα ο Μεξικανός οδηγός των “Κόκκινων Ταύρων” να… πεταχτεί στον αέρα.

Έτσι, ο ήρωας του “Mexico City” βρέθηκε εκτός πίστας, καλέστηκε στα pit, αλλάχθηκαν τα ελαστικά του και όταν ήρθε η ώρα να εκκινήσει για να βγει εκτός του pit lane δεν… μπορούσε. Προφανώς, αυτό τον έκανε έξαλλο και τον απογοήτευσε απόλυτα, πράγμα το οποίο φάνηκε από την αντίδρασή του, χτυπώντας το τιμόνι και πιάνοντας το κράνος του. Παράλληλα, ο Φερστάπεν ήταν πρώτος, με τον Λεκλέρ να ακολουθεί στην θέση, έχοντας κατεστραμμένη μπροστινή αεροτομή. Η Ferrari όμως, δεν τον κάλεσε στα pit, ενημερώνοντάς τον μάλιστα πως δεν υπάρχει λόγος, αφού δεν βρίσκουν καμία ουσιαστική ζημιά, με τον ίδιο να συμφωνεί. Για κακή τους τύχη όμως, ένα κομμάτι της αεροτομής έφυγε στην πίστα, με αποτέλεσμα το σιρκουί να τεθεί για σχεδόν ένα γύρο υπό τον καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, με τους αγωνοδίκες να σημειώνουν το περιστατικό για επικίνδυνη οδήγηση, ενημερώνοντας πως θα το εξετάσουν μετά την ολοκλήρωση του αγώνα.

Η πίστα ήταν παρά πολύ θερμή, με αποτέλεσμα η διαχείριση των ελαστικών να γίνει δύσκολη για τους οδηγούς και τις ομάδες τους. Στον 19ο γύρο, ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής παραπονέθηκε στο team radio για την ζωή της γόμας που φορούσε, με την Red Bull να τον βάζει για αλλαγή. Μάλιστα, η αυστριακή ομάδα ενημέρωσε τον Ολλανδό οδηγό της πως καλά θα κάνει να τα διαχειριστεί διότι δεν σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν άλλο pit stop. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η Ferrari, η οποία το είχε ανακοινώσει νωρίτερα στους οδηγούς της και εκείνοι βρέθηκαν σύμφωνοι με αυτό το πλάνο.

Στο 33ο γύρο όμως, ο Κέβιν Μάγκνουσεν προσέκρουσε στο σύμπλεγμα της 8ης και 9ης στροφής, προσκρούοντας στις μπαριέρες και καταστρέφοντας το μονοθέσιό του. Αυτό επέφερε κόκκινη σημαία στο σιρκουί και οι οδηγοί στάθμευσαν στα pit.

Στην επανεκκίνηση, η οποία πραγματοποιήθηκε με στατικό τρόπο, ο Χάμιλτον προσπέρασε τον 2ο Λεκλέρ. Περίπου στον 50ο γύρο, ο Φερνάντο Αλόνσο εγκατέλειψε, όπως έκανε και ο ομόσταυλός του, Λανς Στρολ, στον 69ο από τους 71 γύρους.//ΓΚ

Τα αποτελέσματα:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ