Φέτελ: Το προσπέρασμα πρέπει να είναι αποτέλεσμα προσπάθειας, όχι του DRS

O Γερμανός πιλότος, μίλησε για την ένστασή του σχετικά με το κινητό αεροδυναμικό βοήθημα της πίσω αεροτομής.

Ο Σεμπάστιαν Φετελ έχει προειδοποιήσει τη Formula 1 για τους κινδύνους του να βασίζεσαι υπερβολικά στο DRS για προσπεράσεις και προτείνει αλλαγές στη F1.

Το 2022 είναι η αρχή μιας νέας γενιάς αυτοκινήτων και κανονισμών για τη Formula 1. Τα νέα αυτοκίνητα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να διευκολύνουν τους οδηγούς να ακολουθούν ο ένας τον άλλον και έτσι να προσπερνούν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
Είδαμε να επιτυγχάνεται αυτός ο στόχος στους τέσσερις πρώτους γύρους της σεζόν. Ωστόσο, έχουμε δει επίσης τα αποτελέσματα της ύπαρξης και μη διαθεσιμότητας DRS.
Ο Φέτελ είναι ένας από αυτούς τους οδηγούς που ανησυχεί μήπως η εξάρτηση των οδηγών από το DRS είναι υπερβολική ενώ τόνισε πως θα ήθελε πολύ να δεις πως θα ήταν οι αγώνες χωρίς αυτό.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Γερμανός πιλότος:

«Μπορούμε να ακολουθούμε ο ένας τον άλλο πιο κοντά. Έχουμε όμως λιγότερο slipstream και εξαρτόμαστε πάλι στο DRS, μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις περισσότερο από πριν. Ενδιαφέρον θα είχε να ξεφορτωθούμε το DRS και να δούμε πως είναι πραγματικά οι αγώνες, αν μπορούμε να προσπεράσουμε πιο εύκολα. Είμαι επιφυλακτικός γιατί το DRS ήρθε ως μία επιπλέον βοήθεια για το προσπέρασμα, όμως πλέον είναι το μόνο πράγμα που μας επιτρέπει το προσπέρασμα. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα είχαμε μονοθέσια που μας επιτρέπουν να αγωνιζόμαστε δίχως το DRS. To DRS δεν υπήρχε για 70 χρόνια. Το φέρανε πριν από 10 χρόνια ως κάτι πειραματικό. Πιστεύω πως ένα προσπέρασμα πρέπει να εξαρτάται από τον οδηγό και όχι επειδή είσαι μέσα σε μία ζώνη και να παίρνεις DRS. Στον αγώνα της Τζέντα είδαμε τους πρωτοπόρους να φρενάρουν πριν τη γραμμή του DRS για να το έχουν στην επόμενη ευθεία. Αυτός είναι ένας πολύ διαφορετικός τρόπος οδήγησης. Δεν πιστεύω πως πρέπει να φτάσουμε εκεί. Είμαστε στην αρχή ακόμα. Το προσπέρασμα είναι δύσκολο αλλά πρέπει να είναι μετά από μία προσπάθεια, πρέπει να είναι μία επιβράβευση όταν το καταφέρνεις».

Το «Γκραν Πρι» του Μαϊάμι θα διεξαχθεί στις 6-8 Μαΐου. Στην πίστα αυτή αναμένεται να έχουμε τρεις ζώνες DRS και μένει να δούμε πως αυτό θα επηρεάσει τις μάχες στον αγώνα της Κυριακής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ