Επιστρέφει εκεί όπου… συνήθισε

Ο Μαξ Φερστάπεν είναι ο poleman στην Ιαπωνία, με τις δύο McLaren να ακολουθούν. Στην δεύτερη θέση είναι ο Όσκαρ Πιάστρι και ο Λάντο Νόρις. Πιο κάτω η Ferrari και η Mercedes.

Ο Ολλανδός δις παγκόσμιος πρωταθλητής ήρθε στην Σουζούκα για να βάλει… τάξη, αφού στο Grand Prix της Σιγκαπούρης ταλαιπωρήθηκε τόσο εκείνος, όσο και η Red Bull. Ωστόσο, δεν αξίζει να σταθούμε μόνο στην pole του “Super Max”, την στιγμή που οι δύο νεαροί οδηγοί της McLaren κάνουν πράγματα και θαύματα.

Αν και ο Φερστάπεν ήταν απλησίαστος, οι Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις κατάφεραν να “πιάσουν” την 2η και την 3η θέση αντίστοιχα, περνώντας πάνω από τις Ferrari και τις Mercedes. Για την ακρίβεια, ο Σαρλ Λεκλέρ θα εκκινήσει από την 4η θέση, ενώ από την 6η ο Κάρλος Σάινθ. Τους χωρίζει μονάχα ο Σέρτζιο Πέρεζ, στην 5η, και στην 7η-8η βρίσκονται οι Χάμιλτον-Ράσελ.

Με την έναρξη του πρώτου session στις κατατακτήριες της Σουζούκα, ο Λόγκαν Σάρτζεντ προσέκρουσε με την Williams του στην έξοδο της τελευταίας στροφής, θέτοντας την πίστα υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Μόλις το σιρκουί ήταν καθαρό ξανά, ο Μαξ Φερστάπεν δεν άφησε το χρόνο να παραμείνει πάνω από το 1:30 και έριξε τον όριο αμέσως, προμηνύοντας για την επίθεση που θα εξαπολούσε η Red Bull στο Qualifying. Ωστόσο, κοντά έμειναν αρχικά και οι Mercedes – Ferrari – McLaren, με τον Γιούκι Τσουνόντα και τον Λίαμ Λόσον να βρίσκονται και αυτοί μέσα στην πρώτη δεκάδα.

Εκτός Q2 έμειναν οι (από τον 16ο έως τον 20ο): Μπότας, Στρολ, Χούλκενμπεργκ, Ζου, Σάρτζεντ.

Στο δεύτερο κομμάτι του Qualifying φάνηκε πιο καθαρά ποιος μπορεί να ακολουθήσει τον Ολλανδό και ποιος όχι. Η McLaren ήταν αυτή που ήταν πιο “συνεπής” ως προς τον ρυθμό και την ταχύτητα που επέβαλε ο Φερστάπεν και αυτό φάνηκε και από την τελική έκβαση.

Την στιγμή που μονάχα τρία λεπτά μας χωρίς από την λήξη του δεύτερου session, η κυκλοφορία της πίστας ήταν… πυκνή, με την κίνηση να δυσκολεύει και να καθυστερεί πολλούς οδηγούς. Το “buzzer beater” όμως, το πραγματοποίησε ο Σαρλ Λεκλέρ, γράφοντας το 1:29.940 και πιάνοντας την κορυφή του Q2. Εκτός Q3 έμειναν οι (από τον 11ο μέχρι τον 15ο): Λόσον, Γκασλί, Άλμπον, Οκόν, Μάγκνουσεν.

Στην ολοκλήρωση των ιαπωνικών κατατακτήριων δοκιμών δεν πραγματοποιήθηκε καμία έκπληξη, πέρα από τον εντυπωσιακό χρόνο του Μαξ Φερστάπεν, στον βωμό της διεκδίκησης της pole position. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής “σημείωσε” το 1:28.877 και έτσι πήρε την πρωτιά.

Μάλιστα, ο Ολλανδός πλέον μετράει 28 pole στην καριέρα του, έχοντας κάτω από το όνομά του 47 νίκες, θέλοντας να προσθέσει ακόμη μία αύριο, εμπλουτίζοντας το παλμαρέ του με ένα τρίτο πρωτάθλημα στο τέλος της χρονιάς.//ΓΚ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ