Υπενθυμίζεται ότι η Haas του Ρομέν Γκροζάν τυλίχθηκε στις φλόγες, όταν το μονοθέσιό του χτύπησε στις μπαριέρες μετά τη στροφή 3 με ταχύτητα σχεδόν 193 χιλιομέτρων/ώρα στη διάρκεια του πρώτου γύρου του αγώνα. Η VF-20 «τρύπησε» τις μεταλλικές μπαριέρες και κόπηκε στα δύο κατά την πρόσκρουση, ενώ τυλίχθηκε αμέσως στις φλόγες, καθώς το ρεζερβουάρ ήταν γεμάτο με καύσιμα. Ο Γκροζάν πέρασε 28 δευτερόλεπτα περιτριγυρισμένος από φωτιά, πριν βγει από το μονοθέσιο και σωθεί, έχοντας υποστεί εκτεταμένα εγκαύματα και στα δύο χέρια.
Αυτή ήταν η 179η και τελευταία συμμετοχή του Γάλλου σε γκραν πρι της Formula 1, καθώς ο Γκροζάν απουσίασε από τους τελευταίους δύο αγώνες της χρονιάς, ενώ το συμβόλαιό του δεν ανανεώθηκε στο τέλος του 2020. Έτσι, επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στις Ηνωμένες Πολιτείες και τα IndyCar, όπου σε τέσσερις σεζόν κατέγραψε έξι παρουσίες στο βάθρο και τρεις “pole position”.
Την Παρασκευή (25/9) ο 39χρονος «πιλότος» θα καθίσει ξανά στο κόκπιτ ενός μονοθεσίου Formula, ύστερα από πρόσκληση της Haas, στην οποία θήτευσε για πέντε χρόνια (2016-2020), καθώς θα οδηγήσει το αυτοκίνητο της αμερικανικής ομάδας με την κωδική ονομασία VF-23 στο πλαίσιο του προγράμματος δοκιμών παλιότερων μονοθεσίων (Testing of Previous cars ή TPC). Αρχιμηχανικός του Γκροζάν στο τεστ του Μουτζέλο θα είναι εκ νέου ο νυν επικεφαλής της Haas, Αγιάο Κομάτσου, ο οποίος ήταν μηχανικός αγώνα του Γάλλου όταν συνεργάστηκαν στη Lotus.
Επιμέλεια: Βασίλης Αγριτάκης