ertnews.gr

Την Αμβροσιάδου απέκτησε η ΑΕΚ

25/06 - 18:35
Με την απόκτηση της Βάγιας Αμβροσιάδου συνέχισαν οι διοικούντες την ομάδα χάντμπολ γυναικών της ΑΕΚ το «χτίσιμο» του ρόστερ ενόψει της νέας σεζόν.

Η 23χρονη διεθνής αγωνιζόταν μέχρι πρότινος στην Αναγέννηση Άρτας, την οποία βοήθησε την παρελθούσα σεζόν να φτάσει στην τέταρτη θέση της κανονικής περιόδου και τα ημιτελικά των πλέι οφ στην Α1 χάντμπολ των γυναικών, καθώς και στον τελικό του φάιναλ φορ του Κυπέλλου.

Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας των δύο πλευρών, το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Ένωσης δήλωσε στην ιστοσελίδα του συλλόγου: «Είμαι πολύ χαρούμενη που τη νέα σεζόν θα αγωνίζομαι με τη φανέλα της ΑΕΚ. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν και με πολλή δουλειά να πετύχουμε όλους τους υψηλούς στόχους που έχουμε. Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη».

Υπενθυμίζεται ότι στην ΑΕΚ έχουν ανανεώσει ενόψει της νέας σεζόν οι Αντρέζα Παϊζίνιο, Εντουάρντα Μπαβαρέσκο, Μονίκ Ενρίκε, Κριστιάνε Γκόμες, Μπρούνα Γκονσάλβες, Ευγενία Σαμολαδά και Κατερίνα Μανιά, ενώ ο «Δικέφαλος» έχει αποκτήσει τη Βραζιλιάνα Ταΐς Φέρμο.

Η ανακοίνωση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ για την Αμβροσιάδου αναφέρει:

“Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με την Βάγια Αμβροσιάδου. Η 23χρονη (11/05/2003) αθλήτρια θα ενισχύσει τη νέα σεζόν το τμήμα Χάντμπολ Γυναικών της ΑΕΚ.

Η Βάγια αγωνίζεται ως δεξί εξτρέμ/ίντερ, έχοντας ξεκινήσει την καριέρα της από τον Α.Ο. Προσοτσάνης. Στη συνέχεια πέρασε από τον ΠΑΟΚ και από την Αναγέννηση Άρτας. Είναι διεθνής με την Εθνική μας ομάδα.

Βάγια, καλώς ήρθες στην οικογένεια της ΑΕΚ!”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version