Η 28χρονη Μανιά εντάχθηκε το περασμένο καλοκαίρι στο δυναμικό του «Δικεφάλου», προερχόμενη από τη Νέα Ιωνία, και βοήθησε τις «κιτρινόμαυρες» να φτάσουν στους τελικούς της Α1 χάντμπολ των γυναικών και στο φάιναλ φορ του Κυπέλλου.
Μετά την ανανέωση της συνεργασίας της με την Ένωση, η Μανιά δήλωσε στην ιστοσελίδα της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που θα φορέσω τη φανέλα της ΑΕΚ και την επόμενη σεζόν. Ευχαριστώ τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη. Από πλευράς μου, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα-οικογένεια να φθάσει όσο ψηλότερα γίνεται».
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με την Κατερίνα Μανιά. Η 28χρονη (28/09/1998) διεθνής δεξιά ίντερ, θα παραμείνει στο δυναμικό της γυναικείας ομάδας Χάντμπολ του Συλλόγου.
Η Κατερίνα Μανιά ήρθε στην ΑΕΚ το καλοκαίρι του 2025 και ήταν αναντικατάστατο μέλος της ομάδας που έφτασε στους Τελικούς της Α1, στο F4 του Κυπέλλου και στους «32» του EHF European Cup και θα συνεχίσει να φορά την κιτρινόμαυρη φανέλα για άλλο ένα έτος. Είναι βασικό στέλεχος της Εθνικής Ομάδας.
Κατερίνα, καλή επιτυχία και τη νέα σεζόν!».
