ertnews.gr

Ράιτ: «Πηγαίνω στην Μπαρτσελόνα, έκανε φοβερή χρονιά ο Ολυμπιακός»

28/06 - 22:05

INTIME

Ο Αμερικανός σέντερ, ο οποίος βρίσκεται στη Σύρο για το τουρνουά του Γιώργου Πρίντεζη, επιβεβαίωσε τις φήμες που τον συνδέουν με την Μπαρτσελόνα, καθώς δήλωσε ότι θα είναι ο επόμενος σταθμός της καριέρας του, ενώ μίλησε και για την κατάκτηση της EuroLeague από τον Ολυμπιακό.

Από την Ερμούπολη ήρθε η αποκάλυψη της μετακίνησης του Μόουζες Ράιτ στην Μπαρτσελόνα για την επόμενη σεζόν, αφού ο άλλοτε παίκτης του Ολυμπιακού, βρίσκεται στη Σύρο για το Aegean Ball Festival και δεν… κρύφτηκε πίσω από το δάκτυλό του, καθώς παραδέχτηκε μπροστά στις κάμερες ότι θα αγωνίζεται στους “μπλαουγκράνα” από τη νέα χρονιά.

Εδώ και καιρό υπήρχαν οι φήμες για τον Μόουζες Ράιτ και την Μπαρτσελόνα, όμως πολλά κυκλοφορούσαν για το μέλλον του Αμερικανού, καθώς δημοσιεύματα ανέφεραν ότι το μέλλον του παραμένει ανοικτό. Τα ξέκοψε αυτά ο Ράιτ, μιλώντας στην κάμερα της Cosmote TV, που μεταδίδει ζωντανά του τουρνουά της Σύρου.

«Ναι, θα φοράω κόκκινα και μπλε. Θέλω να πάω εκεί και να έχω επίδραση, να φέρω το πνεύμα του νικητή. Φιλοδοξώ να τους βοηθήσω να επιστρέψουν στους τίτλους», τόνισε ο Ράιτ, σε ερώτηση που του έγινε, σχετικά με την Μπαρτσελόνα.

«Φοβήθηκα λίγο στον τελικό της EuroLeague. Η Ρεάλ ήταν πολύ ανταγωνιστική, αλλά ήταν σπουδαίο που ο Ολυμπιακός κέρδισε και μάλιστα στο ΟΑΚΑ. Δεν τα καταφέραμε πέρσι στα 100 χρόνια του συλλόγου, αλλά φέτος ήταν μια φοβερή χρονιά για τον Ολυμπιακό. Ο Ολυμπιακός ήταν δίπλα μου σε όλη αυτή την περιπέτεια που είχα με την υγεία μου. Μπόρεσα να δείξω λίγο από το ταλέντο μου εκεί», ανέφερε ο Ράιτ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version