Δημοσιεύματα κάνουν λόγο για το περασμένο Grand Prix, εκείνο του Όστιν, όπου ο Μεξικανός οδηγός της πίστας βγήκε… πολλάκις και κατά πολύ εκτός πίστας, αλλά δεν τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες ποτέ!
Το “AMuS” έκανε γνωστό πως οι Stewards μετά τον αγώνα του Τέξας δεν εξέτασαν την έξοδο του Σέρτζιο Πέρεζ στην 6η στροφή, στην οποία ξεπέρασε τα όρια στους 30 από του 56 γύρους. Αυτό επέφερε πανικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τις φωτογραφίες που διέρρευσαν και οι υπόλοιποι οδηγοί είναι… έξαλλοι. Μάλιστα, ο Αλεξάντερ Άλμπον εξετάστηκε για την συγκεκριμένη παράβαση των κανονισμών συνολικά έξι φορές, ενώ ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull μόνο… μία!
Ωστόσο, το ίδιο δημοσίευμα έχει βρει τον λόγο που δεν τιμωρήθηκε η εν λόγω αλλεπάλληλη ενέργεια. Η κάμερα που είναι τοποθετημένη στην 6η στροφή δεν είχε συνδεθεί σωστά και δεν κοιτούσε την κορυφή της στροφής, στο apex, όπως θα έπρεπε. Έτσι, οι απαραίτητες λήψεις δεν πραγματοποιήθηκα και δεν έγινε ποτέ αντιληπτό από την FIA.
Ocon getting multiple penalties during races for track limits, but Perez got the FIA covering him during COTA😭
This is just some of the laps he cut Turn 6, he did it almost 30 laps out of 56!
Not fair. pic.twitter.com/aMtOOhBlpe
— Kasper Priess (@KasperPriess) October 26, 2023
Στο πλαίσιο του μεξικανικού Grand Prix όμως, οι οδηγοί και η Διεύθυνση Αγώνα θα κληθούν να το συζητήσουν, με τους πιλότους να νιώθουν αδικημένοι. Αυτή όμως δεν είναι η πρώτη φορά που ένας οδηγός της Red Bull φαίνεται να ευνοείται, αφού όπως αναφέραμε το Tech Analysis, ο Μαξ Φερστάπεν θα μπορούσε να είχε λάβει ποινή στο GP της Σιγκαπούρης. Πιο συγκεκριμένα, παρεμπόδισε τον οδηγό της Alpha Tauri, Γιούκι Τσουνόντα, στο Qualifying, αφού οδηγούσε αργά στο λάθος μέρος της πίστας, χωρίς όμως να τιμωρηθεί από τους Stewards.//ΓΚ