ertnews.gr

Η Καλαμάτα εξασφάλισε αδειοδότηση Super League

22/06 - 19:59

www.fckalamata.gr

Η νεοφώτιστη ΠΑΕ γνωστοποίησε με επίσημη ανακοίνωση το μεσημέρι της Δευτέρας (22/6) το γεγονός πως εξασφάλισε αδειοδότηση για την συμμετοχή της στην Super League.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ.

Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης και επιβεβαιώνει ότι ο σύλλογος πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Συνεχίζουμε απρόσκοπτα την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για τη νέα σεζόν, με μοναδικό γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μαύρη Θύελλα και τον κόσμο της».

ΑΒ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version