ertnews.gr

Εμμανουηλίδου και Φραντζεσκάκης αγωνίστηκαν στο Ζάγκρεμπ

27/06 - 20:10

INTIME

Στο “χρυσό” μίτινγκ του Ζάγκρεμπ πήραν μέρος η Πολυνίκη Εμμανουηλίδου και ο Χρήστος Φραντζεσκάκης.

Η πρωταθλήτρια των σπριντ αγωνίστηκε στα 200 μ., τρέχοντας από το εξωτερικό διάδρομο και τερμάτισε έκτη με χρόνο 23.30 (-0.2), όχι μακριά από το φετινό της 23.22, αλλά σίγουρα όχι κοντά σε αυτό που η ίδια περίμενε.

Στη σφυροβολία, σε έναν πολύ ποιοτικό αγώνα, ο Χρήστος Φραντζσεσκάκης έριξε 73.83 και έμεινε ένατος χωρίς να έχει δικαίωμα να κάνει έξι προσπάθειες. Οι άλλες δύο βολές του ήταν 72.74 και άκυρη. Φέτος έχει ριξει 79.09, που είναι και το ατομικό του ρεκόρ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version