ertnews.gr

Συνεχίζει με τον Δεληγιάννη στο «τιμόνι» ο Αλιμος

26/06 - 15:47
Με τον Νίκο Δεληγιάννη στην άκρη του πάγκου θα πορευθεί και τη νέα σεζόν η γυναικεία ομάδα υδατοσφαίρισης του Αλίμου.

Ο 50χρονος προπονητής, που ανέλαβε πέρυσι την τεχνική ηγεσία των «μελανόλευκων», ανανέωσε τη συνεργασία του με το σύλλογο των νοτίων προαστίων, ο οποίος στην ανακοίνωση του αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «… με κοινό όραμα, εμπιστοσύνη και υψηλές φιλοδοξίες, ο Νίκος Δεληγιάννης θα συνεχίσει να βρίσκεται στην τεχνική ηγεσία της ομάδας, οδηγώντας τον Άλιμο ΝΑΣ στις εγχώριες διοργανώσεις αλλά και στη μεγάλη ευρωπαϊκή πρόκληση του Euro Cup, με στόχο μια δυναμική και επιτυχημένη πορεία».

Σημειώνεται ότι ο Αλιμος έχει κλείσει ήδη το δίδυμο των ξένων του για τη νέα σεζόν, καθώς ανανέωσε τη συνεργασία του με τη διεθνή Ολλανδή Μάριτ Φαν ντερ Βάιντεν και απέκτησε από τη Γλυφάδα την Αμερικανίδα Μπρουκ Οτσόα, ενώ πήρε από τον ΑΝΟΓ και τη Ζωή Τζωρτζακάκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version