Με τους “Κόκκινους Διαβόλους” να μένουν με δέκα παίκτες στα μέσα του δεύτερου ημιχρόνου στο Στάδιο του Λος Άντζελες μετά την αποβολή του Νάθαν Ενγκόι, ο Ταρέμι ένιωσε ότι η ομάδα του δεν είχε καλή απόδοση, αφού δεν έφτασε στη νίκη. Και το είπε στους συμπαίκτες του. «Είπα ότι χάσαμε το παιχνίδι», είπε ο Ταρέμι μιλώντας στη FIFA. «Θα μπορούσαμε να παίξουμε πολύ καλύτερα και λόγω της νοοτροπίας και της εμπειρίας μας, πρέπει να τα πάμε πολύ καλύτερα. Γι’ αυτό είπα ότι χάσαμε το παιχνίδι», πρόσθεσε.
Έτσι κι αλλιώς η Team Melli εξακολουθεί να ονειρεύεται να φτάσει στα νοκ άουτ του Παγκοσμίου Κυπέλλου για πρώτη φορά στην ιστορία της. Ο τελευταίος αγώνας τους είναι εναντίον της Αιγύπτου στις 27 Ιουνίου (06:00) στο Σιάτλ. «Σίγουρα, θέλουμε να φτάσουμε στα νοκ άουτ. Έχουμε δύο βαθμούς τώρα και ένα παιχνίδι απομένει. Θα πρέπει να δούμε τι θα συμβεί στο μέλλον», πρόσθεσε ο επιθετικός του Ολυμπιακού.
Και πρόσθεσε: «Ο τερματοφύλακάς μας βρίσκεται στο τρίτο Παγκόσμιο Κύπελλο. Το πρώτο παιχνίδι είναι πάντα δύσκολο για όλους και ήταν λίγο νευρικός εναντίον της Νέας Ζηλανδίας, αλλά σε αυτό το παιχνίδι ήταν πιο χαλαρός. Έκανε καταπληκτική δουλειά και τον εκτιμούμε πραγματικά για αυτόν τον βαθμό».
ΑΒ.
