Ο Κούμπεκ υποστήριξε ότι το τσεχικό ποδόσφαιρο πρέπει να βελτιώσει άμεσα το τεχνικό του επίπεδο ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί τις κορυφαίες εθνικές ομάδες, μετά την πρώτη συμμετοχή της χώρας σε τελική φάση Παγκοσμίου Κυπέλλου έπειτα από 20 χρόνια.
Παράλληλα, υπερασπίστηκε την απόφασή του να αφήσει εκτός βασικής ενδεκάδας τον Πάτρικ Σικ, εξηγώντας ότι προτίμησε τον Άνταμ Χλόζεκ λόγω της καλύτερης φυσικής του κατάστασης και της καταλληλότητάς του για το επιθετικό πλάνο της ομάδας.
Ο Τσέχος τεχνικός χαρακτήρισε καθοριστική τη λευκή ισοπαλία με τη Νότια Αφρική, η οποία άφησε την ομάδα του με μόλις έναν βαθμό στα δύο πρώτα παιχνίδια, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στην επιβάρυνση από τις μετακινήσεις, αναρωτώμενος γιατί το Μεξικό δεν χρειάστηκε να ταξιδέψει στο Ντάλας, σε αντίθεση με την Τσεχία.
Όπως ανέφερε, ο Ντένις Βισίνσκι επηρεάστηκε έντονα από το μεγάλο υψόμετρο της μεξικανικής πρωτεύουσας, ενώ αρκετοί διεθνείς έφτασαν στο τουρνουά ήδη καταπονημένοι από τις υποχρεώσεις τους με τους συλλόγους τους.
Ερωτηθείς για το μέλλον του, ο Κούμπεκ ξεκαθάρισε πως δεν σκέφτεται την αποχώρηση. «Έχω συμβόλαιο και δεν εγκαταλείπω καμία μάχη. Σίγουρα θα το τιμήσω», δήλωσε.
ΑΒ.
