ertnews.gr

Κίμιχ: «Η ήττα ήταν δίκαιη»

26/06 - 04:52

AP Photo

Ο Γιόσουα Κίμιχ χαρακτήρισε δίκαιη την ήττα της Γερμανίας από το Εκουαδόρ με 2-1, εξηγώντας τα πράγματα που έκανε λάθος η ομάδα του.

Η Γερμανία δυσκολεύθηκε ιδιαίτερα απέναντι στο εκπληκτικό Εκουαδόρ και παρότι προηγήθηκε πολύ νωρίς, γνώρισε την -βαθμολογικά ανώδυνη- ήττα με ανατροπή (2-1).

«Ξεκινήσαμε καλά, αλλά μετά χάσαμε εύκολα την μπάλα και τους δώσαμε χώρο. Τους επιτρέψαμε να αναπτυχθούν στο παιχνίδι. Στο δεύτερο ημίχρονο, η ήττα ήταν δίκαιη», ανέφερε μετά το παιχνίδι ο Γιόσουα Κίμιχ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version